Marzy Ci się idealnie przygotowana strategia reklamowa, która zmaksymalizuje liczbę konwersji i pomoże w budowaniu stabilnego wizerunki marki? Czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Sprawdź, jak wykorzystywać słodycze reklamowe z logo swojej marki w praktyce. Jest naprawdę wiele możliwości do sprawdzenia!
Czy czekoladki z nadrukiem to dobry pomysł na promocję firmy?
Rozdawanie klientom czekoladek z nadrukiem to sprawdzony sposób na nawiązanie relacji z klientami oraz zbudowanie pozytywnych skojarzeń z marką. Sprawdzą się one szczególnie w grupach odbiorców, które uwielbiają słodycze. Jak można wykorzystać je do promocji firmy? Pomyśl o kilku opcjach:
- wręczeniu klientom czekoladek z własnym nadrukiem po zakończeniu transakcji;
- umieszczeniu ich w paczkach wysyłkowych w formie gratisu;
- rozdaniu ich uczestnikom na targach i eventach;
- podarowaniu ich gościom hotelowym;
- dołączeniu słodkości do materiałów szkoleniowych lub konferencyjnych.
Taki drobny gest z pewnością ociepli wizerunek Twojej firmy. Czekoladka z logo zapadnie odbiorcom w pamięć już nie jako reklama, ale jako sympatyczna niespodzianka. Tutaj kluczem do sukcesu jest sam produkt – jakościowy, estetyczny i zgodny z identyfikacją wizualną marki. Takie słodycze reklamowe z opcją znakowania znajdziesz, np. na stronie: http://caprea.com.pl/kategoria-produktu/slodycze-reklamowe/.
Jak wybierać czekoladki reklamowe z własnym nadrukiem?
Jesteś na etapie poszukiwania słodyczy reklamowy z logo swojej marki, ale kompletnie nie wiesz, jak wybrać odpowiedni produkt? Design jest ważny i musisz o nim pamiętać, ale to nie wszystko. Czekoladki z nadrukiem powinny być też smaczne.
Przykłady? Możesz wybrać czekoladki reklamowe z logo firmy wykonane z czekolady belgijskiej. Choć to popularny produkt, wciąż warto go wykorzystać w działaniach reklamowych marki.
Alternatywna opcja to czekoladki w formie mini-sztabek, np. imitujących sztabkę złota. Jeśli sprzedajesz produkty i usługi na rzecz klienta premium, wtedy czekoladki pomogą Ci umocnić pozycję i poprawić rozpoznawalność marki wśród wybranych grup odbiorców.
A zatem w momencie wybierania słodyczy do znakowania na potrzeby promocji biznesu, zwracaj uwagę na: smak, kształt, kolorystykę opakowania oraz dostępne formy znakowania produktu. Jeśli prowadzisz biznes e-commerce i handlujesz produktami dla zakochanych – tutaj świetnie sprawdzi się pudełko w kształcie serca z czekoladkami w środku.
Jak znakować czekoladki z logo, aby nie przesadzić?
Nie ma idealnego rozwiązania. Dopasuj sposób reklamy, a w tym rodzaj czekoladek z własnym nadrukiem do charakteru swojej działalności. Jeśli firma stawia na prosty przekaz, minimalizm i brak nachalności, wtedy opakowanie słodyczy reklamowych powinno być jak najprostsze.
W przypadku firm eventowych albo działań reklamowych na rzecz placówek edukacyjnych możesz postawić na nieco bardziej ozdobne czekoladki z nadrukiem. Być może w ten sposób zwrócisz uwagę potencjalnych osób, które będą zainteresowane Twoją ofertą.
materiały partnera (wp)12 fot. freepik licencja premium https://www.freepik.com/premium-photo/lot-variety-chocolate-pralines_29531223.htm.